Zaznacz stronę

Witajcie. Z racji faktu, że konkursy drużynowe w tym sezonie na DSJ-4.PL cieszą sie bardzo małą popularnością następuje rewolucja. Zostaje przeprowadzona zmiania zasad, a aktualny regulamin skoków drużynowych podaje poniżej.

Regulamin dot. konkursów drużynowych:

  • Regulamin/nowe zasady zostały wprowadzone dnia 15 stycznia i obowiązują do odwołania.
  • Administratorzy mają prawo do zmiany zasad, informując o tym wszystkich graczy publikując informację ogólno dostępną.

Nowe zasady:

  • Jedna drużyna składa się z dwóch graczy. Nazwa drużyna musi być nazwą danego państwa np. Włochy, Argentyna lub Czechy, a podczas konkursów mixów drużyna musi składać się z 2 mężczyzn i 1 kobiety ze względu na to, że jest to nowość.
  • Konkursy odbywają się na tych samych zasadach co wszystkie inne PŚ indywidualne, z drobną zmianą – W polu nick wpisujemy dodatkowo nazwę drużyny np. POLSKA – Dashe.
  • Jeśli jeden zawodnik z którejś drużyny wcale nie wystartuje to może być wystawiona rezerwowa osoba, a gdy przykładowo wystartuje to punkty tego zawodnika nie będa uwzględniane.
  • Nazwy drużyn nie mogą się powtarzać. Wszystkich państw jest ponad 200 więc wybór jest bardzo duży. Lista zajętych/używanych państw będzie zamieszczona na forum.
  • Jeżeli dana drużyna nie wystartuje w 5 konkursach pod rząd uznaje się ją za nie aktualną i jest ona kasowana, a zajmowana przez tych graczy nazwa jest dostępna ponownie.
  • Zapisów można dokonywać na forum lub w ostateczności kontaktując się z Administratorem poprzez prywatny komunikator GG lub email o ile dany Administrator udostępnił takowe dane i można z nich skorzystać. W przypadku spornych sytuacji tj. dokonano zapisu na nazwę np. Polska na forum o godzinie 15:00, a o godzinie 14:00 zapisu dokonał kto inny na tę samą nazwę ale poprzez komunikator GG lub email pierwszeństwo ma forum pomimo faktu różnicy czasowej.
  • Administrator ma 72h na zaakceptowanie drużyny jeśli zgłoszenie odbyło się inną drogą niż poprzez forum. Jeżeli zgłoszenie pojawiło się na forum, a dana drużyna/nazwa nie jest zajęta można uznać ekipę za zaakceptowaną, a jedynie gdy Administrator się pojawi zaakceptuje ją i wpisze na listę.
  • W konkursach można startować tylko po wcześniejszym zapisaniu swojej drużyny. Podczas zgłaszania ekipy, należy pamiętać aby podać takie dane jak Nicki, EMAIL/GG oraz nazwę drużyny jaką wybraliście.
  • Jeśli są pytanie lub jakieś nie jasności prosimy udać sie na forum i/lub zadać pytanie na forum jeśli niema rozwiązania na wcześniej wspomnianym już forum.

Wprowadzone zmiany:

  • Dodano infomację dotyczącą konkursów mixów.
  • Wprowadzono możliwość wprowadzenia zawodnika rezerwowego.