- Organizatorem turniejów jest zespół DSJ-4.pl i zastrzega sobie prawo wyłączności.
- W ramach Pucharu Świata rozgrywana jest seria konkursów indywidualnych i drużynowych.
- Każdy konkurs rozpoczyna się o godz. 00:00 a kończy o 21:00 danego dnia.
- Kalendarz konkurów dostępny jest na stronie oraz w zakładce „Puchar Świata 2016/2017”
- Zazwyczaj na początku tygodnia lub kilka dni przed rozpoczęciem konkursu na stronie głównej w rubryce Kod konkursowy (jest po prawej stronie) publikowany jest mieszany kod (3 litery; litera, cyfra, litera lub 2 litery i cyfra). Kod wpisujemy przed nickiem skoczka. Dokładny opis użycia kodu znajduje się w zakładce „ZASADY GRY”.
- Udział w konkursach jest dobrowolny i nie wymaga wcześniejszego zapisu.
- Powtórki skoków należy wysyłać poprzez skrypt „Wyślij powtórkę” dostępnym w zakładce „MENU TURNIEJU” a w razie problemów ze skryptem na adres masters@dsj-4.pl
- Powtórkę należy wysłać do godz.: 21:00, w przypadku spóźnienia zostają nakładane kary na zawodnika. Powtórki wysłane po godzinie 21:05 nie są uwzględniane w klasyfikacji danego konkursu.
- Wyniki konkursów są publikowane zazwyczaj maksymalnie godzinę po zakończeniu konkursu, jednak zespół DSJ-4 może opublikować wyniki w innym terminie nie dłuższym niż 24h od zakończenia konkursu, po wcześniejszym poinformowaniu o tym fakcie na forum.
- Ewentualne błędy w wynikach należy zgłaszać do Mastersa na naszym Discordzie..
- Kary:
-
- Za brak kodu w powtórce: dyskwalifikacja
- Za zły kod w powtórce: dyskwalifikacja
- Za wysłanie powtórki po 21:00: -2 pkt za każdą minutę spóźnienia
- Za podanie większej noty niż prawdziwa: w zależności od podanej noty
- Za skok oddany w trybie treningu: dyskwalifikacja
12. Zakaz używania w wysłanym w formularzu skoku jakichkolwiek tricków, które umożliwiają uzyskiwanie lepszych odległości i innych wspomagaczy (np. gibbon, Cheat Engine). Za złamanie tego punktu regulaminu, gracz może zostać zdyskwalifikowany na określony okres lub bez odwołania.
13. Każdy gracz ma obowiązek grać własnym imieniem i nazwiskiem lub nickiem. Gdy dojdzie to sytuacji, że dwie osoby grają na tym samym nicku i nie dostosują się do tego będzie skutkować banem (każda powtórka będzie sprawdzana pod kątem nicku, ewentualnie grać na oddzielnych nickach lub ustawić domyślnego gracza).
Zawody drużynowe:
- Regulamin/nowe zasady zostały wprowadzone dnia 15 stycznia i obowiązują do odwołania.
- Administratorzy mają prawo do zmiany zasad, informując o tym wszystkich graczy publikując informację ogólnodostępną.
Aktualne zasady:
- Jedna drużyna składa się z dwóch graczy. Nazwa drużyna musi być nazwą danego państwa np. Włochy, Argentyna lub Czechy, a podczas konkursów mixów drużyna musi składać się z 2 mężczyzn i 1 kobiety ze względu na to, że jest to nowość.
- Konkursy odbywają się na tych samych zasadach co wszystkie inne PŚ indywidualne, z drobną zmianą – W polu nick wpisujemy dodatkowo nazwę drużyny np. POLSKA – Dashe.
- Jeśli jeden zawodnik z którejś drużyny wcale nie wystartuje to może być wystawiona rezerwowa osoba, a gdy przykładowo wystartuje to punkty tego zawodnika nie będą uwzględniane.
- Nazwy drużyn nie mogą się powtarzać. Wszystkich państw jest ponad 200 więc wybór jest bardzo duży. Lista zajętych/używanych państw będzie zamieszczona na forum.
- Jeżeli dana drużyna nie wystartuje w 5 konkursach pod rząd uznaje się ją za nie aktualną i jest ona kasowana, a zajmowana przez tych graczy nazwa jest dostępna ponownie.
- Punkty do klasyfikacji drużynowej będą przydzielane według innej punktacji niż w tamtym sezonie itd. 1-300, 2-250, 3-200, 4-150, 5-100, 6-50.
- Zapisów można dokonywać na forum lub w ostateczności kontaktując się z Administratorem poprzez naszego Discorda. W przypadku spornych sytuacji tj. dokonano zapisu na nazwę np. Polska na forum o godzinie 15:00, a o godzinie 14:00 zapisu dokonał kto inny na tę samą nazwę ale poprzez komunikator GG lub email pierwszeństwo ma forum pomimo faktu różnicy czasowej.
- Administrator ma 72h na zaakceptowanie drużyny jeśli zgłoszenie odbyło się inną drogą niż poprzez forum. Jeżeli zgłoszenie pojawiło się na forum, a dana drużyna/nazwa nie jest zajęta można uznać ekipę za zaakceptowaną, a jedynie gdy Administrator się pojawi zaakceptuje ją i wpisze na listę.
- W konkursach można startować tylko po wcześniejszym zapisaniu swojej drużyny. Podczas zgłaszania ekipy, należy pamiętać aby podać takie dane jak Nicki, EMAIL/GG oraz nazwę drużyny jaką wybraliście.
- Jeśli są pytanie lub jakieś nie jasności prosimy udać sie na forum i/lub zadać pytanie na forum jeśli niema rozwiązania na wcześniej wspomnianym już forum.
Wprowadzone zmiany:
-
- Dodano informację dotyczącą konkursów mixów.
- Wprowadzono możliwość wprowadzenia zawodnika rezerwowego.
- Zmiana w przydziale punktów za poszczególne miejsca.
Aktualizacja 16.12.2019 r.